Згідно з дослідженнями данських учених, чоловіки, які люблять пограти у футбол, а потім випити пляшку пива в хорошій компанії, мають шанс прожити довше життя, ніж ті, хто нехтує подібні радощі життя.
Медики стверджують, що фізичні навантаження і вживання близько півлітра пива на день, значно знижують ризик різних серцевих захворювань.
Цілих 20 років медики спостерігали за станом здоров'я 11 тисяч 914 данців (як чоловіків, так і жінок), пише британська газета Daily Telegraph. При цьому висновки вчених про співвідношення спорту і розслаблення вельми конкретні: поєднання здорового балансу фізичних вправ і невеликої кількості алкоголю (близько чотирьох літрів на тиждень) стає запорукою кращого стану серця.
На чому засновано цілющий ефект п'янких напоїв поки не відомо, але вчені вважають, що в цьому випадку важливу роль грає дія алкоголю на рівень холестерину і підвищення тонусу стінок кровоносних судин, а фізична активність тільки підсилює результат. Крім того, спиртне є альтернативою транквілізаторам, стимулюючи вироблення гормонів задоволення і тим самим забезпечуючи ефект релаксації.
Такої ж думки дотримуються й італійські вчені, які впевнені, пиво не тільки продовжує життя, але й перешкоджає розвитку ракових пухлин.
"Ми досліджували склад пива і виявили, що воно містить велику кількість молекул, вже відомих, які перешкоджають розвитку злоякісних утворень у людському організмі. Найбільш корисне в цьому відношенні пиво, у якого більш гіркий смак і яке дає щільнішу піну. Такими властивостями також володіють червоне вино і чай, проте в цих напоях концентрація антиракових молекул набагато менша, ніж у пиві", – сказала заступник директора генуезького Інституту пухлин Адріана Альбіні.
До речі, ще один секрет чоловічого довголіття ховається в сексі. Чоловіки, що займаються любов'ю не менше трьох разів на тиждень, виглядають більш ніж на 10 років молодше за людей, які займаються сексом двічі на тиждень, з'ясували шотландські дослідники. Учені обстежували більше 3500 чоловік в Європі і США.
Фахівці пов'язують це зі зменшенням кількості жиру і посиленим виробленням у мозку ендорфінів – речовин, що мають знеболюючу дію і зменшують неспокій. На підставі досліджень вони дійшли висновку, що зовнішній вигляд на 25% обумовлений генетичними чинниками і на 75% – поведінкою людини.
Наукові діячі запевняють, що регулярний секс знижує на 50% ризик померти від інсульту, на 40% – захворіти на діабет і на 30% – можливість зіткнутися з хворобами серця.
Дослідник з Тайваньського університету Хуанг Куан Чен заявив: "Наші результати показують, що секс у цілому захищає організм від передчасного старіння".
За матеріалами utro.ua
